Den Rytmiske Højskoles
Bestyrelse og elevforening
Tilmeld dig
Kom og se skolen!
Åbent hus - 14. oktober

Bestyrelsen
Bestyrelsen udpeges af Skolekredsen til den årlige generalforsamling i foråret.
Bestyrelsen for Den Rytmiske Højskole udstikker den overordnede retning for udviklingen på skolen og trækker i trådene.
Bestyrelsen:
Per Larsen, Formand
Per er idémanden bag Den Rytmiske Højskole og skolens første forstander
Medlemmer af bestyrelsen:
Niels Glahn
Anne Mette Vestergaard
Anne Kristine Lauritzen
Maja Dobreva Lundsted
Ricki Susic
Rasmus Holmgård
Suppleanter:
Signe Goldmann
Niels Malte Lundsgaard Sørensen
Kontaktoplysninger på bestyrelsesmedlemmer fås ved at kontakte skolens administration på kontor@drh.dk


Elevforeningen
Den 25. april 2015 fik Den Rytmiske Højskole sin første elevforening.
Foreningens formål er først og fremmest at fastholde kontakten mellem Den Rytmiske Højskole og dens tidligere elever. Derudover vil foreningen på længere sigt også kunne hjælpe højskolen og dens elever økonomisk bl.a. gennem støtte til mindre bemidlede elever.
Som led i fastholdelsen af kontakten mellem højskolen og dens tidligere elever, afholder foreningen Forårweekend i maj og Efterårsweekend i november, samt Rytmisk Bar i mellemtiden. Det er elevforeningens bestyrelse, der i samarbejde med skolen står for disse arrangementer. Derudover udsendes der hvert år et årsskrift til foreningens medlemmer.
Under Efterårsweekenden i november afholdes foreningens årlige generalforsamling, hvor der bl.a. vælges nye medlemmer til bestyrelsen.
